Once Upon a Time Season 3 Episode 21-22 Snow Drifts; There’s No Place Like Home

Posted By CouchTuner On May 12, 2014

IMPORTANT NOTICE! Allmyvideos and Vidspot: are closing down. You can try other Players

TheVid


VidUp

Vidbul


VodLR


Processing your request, Please wait....

Help Tips:


Video Stops?: Refresh and play where it stops or Clear Cache by Ctrl + Shift + Del
On Ipad or Iphone: Use TheVid, Openload, VodlR, Vidup. USE Google Chrome if Safari doesnt work
Important: Couchtuner will never ask for your Credit Card, and will never ask you to Sign Up or Register


  • delly

    omg, the brought Elsa from frozen into this? Lord knows i wasn’t ready!!!!

    • Anonymous

      Syes they brought Elsa but will they bring Anna into the show too

  • Diana

    Is that Elsa?!!?!

    • disqus_i0i0E9MyVq

      there is the evil frost queen from narnia

      • Yeny De Varona Matamoros

        they said that it was elsa

      • Shae-zonna

        There’s also that evil witch from that Christmas movie with Rudolph. Tangled, all those fairytopia barbie crap and Maleficent!

    • OUATAddict

      Yes and I cried when I saw her! I thought it was gonna be the genie from Aladdin…I was way off.

  • Diana

    This episode was longer than usual I loved it!!! Best episode so far!

  • aisyah

    Oh noo!! Poor regina.. please dont be evil again..im begging!! Cant wait for the next season!!!

  • VAVAV

    NOOOOOOOOO DONT BREAK MY OUTLAWQUEEN SHIP!!!!!!!!

  • TillNextWeek

    Am I the only one who thinks that things DID NOT turn out okay?

    Does that mean that Robin is still married to Marion?

    Was I the only one that was hoping that Regina would become Roland’s new mum?
    Am I the only one who would have left Marion to die?
    Am I also the only one who doesn’t care that Marion had originally been killed by Regina?

    Does anyone else feel like their ship has been deprived?

    Is anyone thinking that bringing Marion back was stupid cos if she dies again it would just seem pointless?

    Am I the only one that now believes the OutlawQueen ship is doomed?

    Why spend such a ling time leading up to good Regina only to steal her FRICKING HAPPINESS for the 2nd time?

    Why is the world so mean?

    Will Regina ever find happiness, now that there is no way for Robin NOT to choose Marion?
    WHY AM I SO ANGRY?

    ………..

    …………..

    ……………….

    …………………..

    That’s right!!

    COS THEY RUINED MY FRICKING SHIP!! AND NOW I CAN’T EVEN BE HAPPY ABOUT CAPTAINSWAN!!!!!!!!!! I’M TOO BUSY BEING MAD AT THIS STUPID STORYLINE!!

    • Yeny De Varona Matamoros

      i agree with you. you aren’t the only one. Poor her man =/

    • Shae-zonna

      Maybe Robin has moved on from Mariam, after all him and Regina did have a heart-to-heart.

  • Carol

    Am i the only one mad at Emma for saving Marian?
    Like come on, everything was going so well… Plus she should’ve known better

    • Yeny De Varona Matamoros

      omg yes!! i feel terrible for Regina . =/

  • joan

    I am sooooo PISSED at Emma right now lol!

  • Martin Mcclean

    oh hell its the snow queen!
    its ELSA alltogether now LET IT GOOOOOOOOOOO!

  • Jay

    Dang i feel bad for Regina, i really hope she doesnt get revenge and
    OMG!!! in the end that was soooooo Elsa!!!!! I cant believe the creators
    added her with her character being so new, but im 95% sure it is
    because she had the outfit and hair and of course the powers:) I cant
    wait for the next season!!!!!!

  • susan

    OMG is that elsa? I am so happy that hook and emma are finally together properly but am so pissed off at emma for ruining reginas one chance at a happy ending. Cant wait for the next season:-)like seriously gonna die from anticipation and withdrawl from this show.

    • Yeny De Varona Matamoros

      i get you man. its unfair everyone gets their happy ending expect for Regina =
      (

      • Ima Beast

        Listen bitch imagine if you were Emma and the bitch in the jail cell next to you was saying how she misses her family, son, and that she didn’t want to die la dee da da. Oh and you didnt know that it would ruin your friend chances at love. WOULD. YOU. LEAVE. HER. NO you wouldn’t not unless your a coldhearted bitch (kind of like Regina). SO BACK THE.F.U.C.K OFF OF EMMA YOU DUMBASS. Anyways Regina could do better. This version of Robin Hood is a pussycake…

        • Tina Connors

          wow lady u have some serious issues, its just a tv show no need to get hostile, everyone is entitled to their own opinion.

    • Ima Beast

      And i meant to reply to Susan but f.u.c.k you too Yeny something something

    • Shae-zonna

      Villains don’t get happy endings. I’m guessing that Robin has moved on from Mariam. He did tell that to Regina during their heart-to-heart

  • mira rose

    Emma is sooo stupid, and naïve, she rescued that women but she could have just left her in the Enchanted Forest.. poor Regina, she just found her happiness!!

  • efvrfvrvnnrvOMGfkjvhbkfghvbgh

    LET IT GOOOOO
    LET IT GOOOOO
    CANT HOLD IT BACK ANYMORE
    LET IT GOOOOO
    LET IT GOOOOO
    TURN AWAY AND SLAM THE DOOR
    I DONT CARE WHAT THEIR GOING TO SAY
    LET THE STORM RAGE ONNNNN
    The cold never bothered me anyway….

  • Catherine

    dang it, can’t have the evil queen be a good queen for to long. Bummed out for Regina, now let’s kick some butt

  • Jess

    I never comment on these things but I am so pissed off at Emma! Regina FINALLY has a chance to be happy and it’s ruined! Why does she continuously receive the shitty end of the stick?! I would much rather see Regina and Robin together than Emma and Hook.

  • AllTimeTV

    The heartbreak in Regina’s eyes. And the vase that hook picked up was the thing with Elsa inside. I didn’t notice that the first time I watched.

  • OUATAddict

    I think Regina will become evil again (which I’m really pissed about, stupid emma) and then Elsa will side with her, then Anna will come in and side with Emma and them…just a prediction. Cant wait for the next season! And emma better feel sorry, good Regina was my favorite!

  • Captain Swan

    It was the only way that ouat would keep going to season four so all you haters shouldnt say anything marion cming back helped to let the show go on !

  • MOOMOO

    Man Emma should have left Marion for dead. Seriously I would have. It’s not like she would have looked evil if she left her there she basically asked you to leave her there. Poor Regina, what happens to Zelena any theories? Omg let’s hope the actor of Elsa is pretty and good not evil!!

  • nathan

    still rumple is alot more powerful only because he is the son of pan he already had magic to begin with becomeing the dark one only made him stronger